Vi är stolta över vår kundnöjdhet
Varför är kundnöjdhetsundersökningar viktiga?
För att bättre förstå våra kunder genomförde vi en undersökning som gav oss värdefulla datadrivna insikter. Denna feedback hjälper oss att genomföra riktade förbättringar och ta vår service till en ännu högre nivå.
Våra kunder i Nederländerna, Belgien, Tyskland och Frankrike betygsatte oss utifrån viktiga aspekter som produktsortiment, webbshop, leverans, service, rådgivning och hållbarhet. Resultaten är imponerande: med en NPS-poäng på 59 är Heuver Tyres bland de bästa när det gäller kundnöjdhet - vi är mycket stolta över detta!
Vårt NPS på 59: Vad innebär det?
På Heuver Tyres är vi stolta över resultatet av vår kundnöjdhetsundersökning, som genomfördes i samarbete med Excap. Excap, som är marknadsledande inom kund- och medarbetarupplevelser, har arbetat med att förbättra kund- och medarbetarnöjdheten i över 20 år.

Med en NPS-poäng på 59 är vi bland de högst rankade företagen i vår sektor och utanför den.
Det här betyget visar att våra kunder inte bara är nöjda utan också aktivt rekommenderar oss.
Vi anser dock inte att detta är en slutpunkt. Värdefull feedback från våra kunder ger oss konkreta verktyg för att ytterligare förbättra våra tjänster. Med hjälp av denna information fortsätter vi att optimera våra processer för att kunna vara en pålitlig partner i framtiden. Tillsammans kommer vi att fortsätta att växa och förbättra kundupplevelsen.